Zelf HPU en mijn 3 zonen?

Je kan je, als je dat wilt, via dit HPU forum aan de anderen voorstellen. Vertel over je klachten, hoe je precies hebt ontdekt dat je HPU had en wat de gevolgen waren voor jezelf en je omgeving. Jouw ervaringen kunnen anderen helpen hoe ze HPU kunnen herkennen.
ca
Nieuw in dit forum

Zelf HPU en mijn 3 zonen?

Berichtdoor ca » Di Dec 04, 2012 7:34 pm

Hallo,

Mijn naam is Lilian (44) en dr. Kamsteeg heeft 8 jaar geleden al HPU bij mij vastgesteld. Mijn oudste zoon was toen echter erg ziek en toen kreeg ik ook nog een zoon die veel te vroeg geboren werd. (tja dat kan met HPU) en dus kon ik geen aandacht aan mezelf en mijn herstel geven.

Nu ben ik zover heen zal ik maar zeggen dat er zoveel klachten zijn dat ik wel moet kijken wat ik kan veranderen. Inmiddels ook diabetes 2 opgelopen. Verder verlaagd histamine, fructose intolerant, koolhydraatintolerant, veel allergieen, bekkeninstabiliteit, bijnieruitputting, overgewicht al vanaf mijn geboorte, en nog veel meer.

Heb weer contact opgenomen met Dr. Kamsteeg hoop binnenkort iets te horen ivm mijn middelste zoon. Ik vermoed dat alle drie mijn zonen HPU hebben gezien hun duidelijke klachten en wil ze laten testen.

Veel kan ik nu nog niet schrijven omdat ik weer in de opstart fase zit. IK ben voor ons allemaal aan het opschrijven en uitdenken wat er is en waar we hulp voor zoeken.

Ik wil graag weten welke supplementen we zouden moeten slikken, per persoon en wat we wel of niet kunnen eten.

Ik hoop toegelaten te kunnen worden op het forum behandeling omdat ik er al geruime tijd mee bezig ben geweest (vanaf 2004) maar nu echt vanwege ook de kinderen er duidelijkheid over moet krijgen voor de behandeling zodat zij nog een kans hebben om goed behandeld te worden voordat het te laat is.

Ik hoop hier een schat aan informatie te vinden en hoop ook hier te kunnen delen wat wij meemaken. Voornamelijk is dat dat het tussen de oren zit op dit moment zowel van de huisarts als kinderarts......

tot schrijfs!

gr Lilian

Floggi
Bekende op het forum

Berichtdoor Floggi » Vr Jan 04, 2013 6:19 pm

Tja... er zijn vele, vele artsen die je zullen vertellen dat HPU tussen de oren zit.

Nu kun je dat natuurlijk allemaal aan de kant schuiven, en alleen maar afgaan op die ene uitzondering (dokter Kamsteeg) die bij zowat iedereen HPU weet vast te stellen... maar of je daar nu zoveel verder mee komt?

HPU is ontstaan in Limburg, bij de heer Kamsteeg. Van daaruit heeft het zich verspreid. Eerst over Nederland, vervolgens over België (dichtbij, en geen taalbarrière), en daarna ook over Duitsland (dichtbij). Buiten dat kleine gebied komt HPU nauwelijks voor. Dat komt doordat er maar weinig mensen zijn die het HPU-dogma hebben overgenomen.

Kortom, er is niets dat erop wijst dat HPU bestaat.

De klachten zijn echter wel degelijk aanwezig.

Dat betekent dat die klachten dus een andere oorzaak moeten hebben. Geen HPU.

Daarom loont het de moeite, de werkelijke oorzaak van de klachten op te sporen. Bij sommigen is dat inderdaad psychisch - sorry, maar laten we daar niet omheen draaien. Bij anderen zijn de klachten niet psychisch, maar is er een ander probleem in het lichaam.

Of jouw klachten nu psychisch of lichamelijk zijn: het loont de moeite de werkelijke oorzaak te ontdekken.

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Do Jan 24, 2013 5:24 pm

Hallo Lilian,

Heb je je zoons intussen laten testen? Zo ja, wat is er uit gekomen?
Hoe ziet je voeding er uit? Gebruik je natuurlijke middelen?

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - HPU”