moet ik stoppen met de pil?

Dit HPU forum wordt gebruikt voor "thema conferenties" over HPU. Dit forum is ALLEEN open voor Dr. Kamsteeg, van het KEAC, voor anderen is dit forum GESLOTEN.
irene77
Bekende op het forum
Berichten: 30
Lid geworden op: Zo Okt 20, 2002 3:00 am

Berichtdoor irene77 » Zo Okt 20, 2002 7:03 am

Ik slik al vanaf mijn 14e de pil. Testen wijzen uit dat ik Candida en ook HPU (waarde 1,5) heb en Caroline zei dat de pil een mogelijke veroorzaker is. Ze zei ook dat de pil bij HPU slecht is, kunt u mij hier meer over vertellen? Ik gebruik de pil (Cilest) als medicijn tegen mijn menstruatieklachten (buikkrampen, rugpijn, depressie, acne) en stop dus liever niet.



Alvast bedankt voor uw reactie!

Mvg

Irene
*~*all i can say is that my life is pretty plain and i like watching the puddles gather rain*~*

Dr Kamsteeg (KEAC)
Ervaren met het forum
Berichten: 48
Lid geworden op: Wo Sep 11, 2002 3:00 am
Locatie: Weert
Contact:

Berichtdoor Dr Kamsteeg (KEAC) » Di Okt 22, 2002 9:49 am

Candia is slechts een gevolg van een slechte afweer bij HPU. De menstruatiestoornissen duiden op een lage vitamine B6 op jonge leeftijd. Waneer deze hoeveelheid goed is aangevuld is er geen reden te verwachten dat na het stoppen van de pil de klachten terugkomen.

Er is nog geen 100% bewijs dat de pil volledig ontraden dient te worden. Oestrogenen behoren wel tot de porfyrinogenen. Wat we wel adviseren is om een pil met hoge hormoonconcentraties te vervangen door een pil met lage hormoonconcentraties of een Morena spiraal.


Terug naar “Themaconferentie HPU (gesloten)”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron