verband tussen hpu en dichte eileiders?

Dit HPU forum wordt gebruikt voor "thema conferenties" over HPU. Dit forum is ALLEEN open voor Dr. Kamsteeg, van het KEAC, voor anderen is dit forum GESLOTEN.
willemij
Nieuw in dit forum

verband tussen hpu en dichte eileiders?

Berichtdoor willemij » Za Okt 19, 2002 1:10 pm

Is er een verband tussen hpu en dichte eileiders? Toen ik begin twintig was, ben ik kort zwanger geweest. Inmiddels ben ik eind dertig en is geconstateerd dat mijn beide eileiders dicht zitten. De gyneacologen denken aan een ontsteking hoewel dat niet kan worden afgeleid aan het uiterlijk van de eileiders (bleek uit de kijkoperatie). Ook is aangetoond dat ik geen chlamydia heb gehad. Ik heb HPU weet ik sinds kort, ben inmiddels min of meer van candida genezen, en vraag mij af of er meer bekend is over een relatie tussen hpu en dichte eileiders.

Alvast dank voor uw antwoord.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: willemij op 2002-10-21 13:24 ]</font>

Dr Kamsteeg (KEAC)
Ervaren met het forum

Berichtdoor Dr Kamsteeg (KEAC) » Di Okt 22, 2002 9:37 am

Er is wel een verband tussen HPU en onvruchtbaarheid. Tot nu toe ontbreekt een verband tussen dichte eileiders en HPU.

Wel is bekend dat er een dergelijke verband bestaat met een lage schildklierfunctie. Bij een lage schildklierfunctie is er een neiging tot zwelling van weefsel.

Terug naar “Themaconferentie HPU (gesloten)”