nog steeds veel last, moet ik de depyroll verhogen?

Dit HPU forum wordt gebruikt voor "thema conferenties" over HPU. Dit forum is ALLEEN open voor Dr. Kamsteeg, van het KEAC, voor anderen is dit forum GESLOTEN.
Danielle
Nieuw in dit forum

nog steeds veel last, moet ik de depyroll verhogen?

Berichtdoor Danielle » Ma Okt 14, 2002 3:22 pm

Mr Kamsteeg,

Ik heb de urinetest gedaan met een uitslag waarde 2.31. Ik slik al Deyroll sinds 01-07-2001,na 3 maanden ging ik echt verschil merken maar de laatste tijd wordt het weer steeds minder.Veel moe, geen puf meer hebben om iets te doen,slecht slapen steeds wakker,migraine etc.Ik slik 1x depyroll per dag,moet ik dat misschien verhogen of ook nog bepaalde vitamine gaan slikken.Suikers eet ik bijna niet en heel weinig koolhydraten.Qua eten en drinken probeer ik er zoveel mogelijk op te letten.

Ik hoop dat u mij verder kan helpen???

Alvast bedankt Danielle

Dr Kamsteeg (KEAC)
Ervaren met het forum

Berichtdoor Dr Kamsteeg (KEAC) » Di Okt 22, 2002 7:59 am

Gezien de hoogte van de waard verwacht ik dat de hoeveelheid die u niet slikt niet afdoende is en u misschien twee capsules per dag moet gebruiken.

In andere gevallen kunnen dergelijke reacties ook veroorzaakt worden door een verzadiging. U kunt dan bijvoorbeeld om de dag gaan innemen of overgaan op Dpeyrrol Plus.

U kunt in dit geval ook een herhaling van de urinetest overwegen om meer duilijkheid te krijgen. Een waarde van 2.38 is wel erg hoog.

(ik bied u deze test gratis aan indien u uw naam en andere gegevens mailt naar keac@tip.nl onder vermelding gratis test Daniëlle).

Terug naar “Themaconferentie HPU (gesloten)”