Hoe lang Depyrrol slikken?

Dit HPU forum wordt gebruikt voor "thema conferenties" over HPU. Dit forum is ALLEEN open voor Dr. Kamsteeg, van het KEAC, voor anderen is dit forum GESLOTEN.
Noes
Nieuw in dit forum

Berichtdoor Noes » Ma Okt 14, 2002 2:10 pm

Hoe weet je nu hoe lang je Depyrrol moet slikken? Ik slik het nu vanaf maart. In de eerste maanden voelde ik me er geweldig bij, maar in de zomervakantie ben ik 2 weken gestopt (omdat ik het gewoon vergat zo af en toe) en toen ik na de vakantie weer begon kreeg ik oorsuizen, angstaanvallen en voelde me onzeker. Hoe weet ik nu dat ik nog steeds door moet gaan?

Dr Kamsteeg (KEAC)
Ervaren met het forum

Berichtdoor Dr Kamsteeg (KEAC) » Di Okt 22, 2002 7:43 am

Vaak is het niet verstandig om te stoppen, maar tijdelijk een onderhoudsdosering van bijvoorbeeld 2-3 capsules per week te blijven gebruiken. Ook is een mogelijkheid over te gaan op Depyrrol Plus wat ongeveer de halve dosering bevat van de Depyrrol basis. Het bevat wat extra magnesium.

Normaal is een behandeling van 8-9 maanden voldoende.

In de onderzoeksgroepen bleek dat zij die hun leven hadden aangepast, langdurig 1-1,5 jaar zonder medicatie konden, zonder dat de klachten terugkeerden. De patiënten die hun leven niet hadden aangepast bleven een onderhoudsdosering gebruiken.

Terug naar “Themaconferentie HPU (gesloten)”