Te hoge dosering??

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Roos-ann
Nieuw in dit forum
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo Nov 29, 2006 11:26 am
Locatie: Weesp

Te hoge dosering??

Berichtdoor Roos-ann » Wo Nov 29, 2006 2:07 pm

Hi, bij mij is de diagnose HPU gesteld.
Na een burnout verergerden diverse klachten. Vlak voor de diagnose was ik zelf overgegaan op een simpel vitamine B-complex voor mijn slecht uitziende huid en haar. Binnen 1 week merkte ik resultaat. Ook geestelijk: Van een humeurige, snel geirriteerde en neerslachtig persoon veranderde ik in 1 week in iemand die het gevoel had de wereld weer aan te kunnen (zoals ik "vroeger" was). Ook mijn slechte humeur was weg. 1 week geleden ben ik begonnen met het slikken van Depyrrol Plus (1 x per dag 1 tablet en eens in de twee dagen 1 erbij) en Stress X (2 per dag). Ook was ik al gestopt met het eten van suiker. Ik bleek een suikerintolerantie te hebben. Hierdoor voelde ik me na een week lichamelijk een stuk beter. Maar met het stoppen van het simpele vitamine B-complexje en het starten van de depyrrol plus word ik langzaam weer chagrijnig, snel geirriteerd en neerslachtig. Hoe kan het dat ik wel zo goed reageer op een vit.B-complex (van de Etos!!) binnen 1 week en dat ik met Depyrrol alleen maar een verslechtering merk?

Ik ben net ook weer 2 halve dagen begonnen met werken. Dit valt zwaar tegen en ook hierdoor voel ik me weer wat vermoeider. Of komt dit ook door de depyrrol-plus? Ook slaap ik heel erg licht en word niet uitgerust wakker.

Ik zie er erg slecht uit, vooral in mijn gezicht (geirriteerde rode plekjes naast mijn neus, wallen, bleke vale doffe en vermoeide huid). Mijn haar blijft met plukken uitvallen en mijn dikke bos haar is dan ook al flink gereduceerd. Ook vraag ik me af of het slapper worden van de huid (over hele lichaam) en cellulitus met HPU te maken heeft. Binnen 1 jaar is mijn lichaam enorm verandert (heb veel stress op mijn werk meegemaakt en dood van dierbare vriend, daarnaast zorg ik alleen voor mijn dochter, wat met een fulltime baan best druk is).
Ben 38 jaar en had eerder moeite met op gewicht blijven (te dun) dan dat ik aankwam. Dat was al mijn hele leven zo. Sinds ongeveer een jaar kom ik van een klein beetje eten al aan, huid is verslapt. Dit alles naast de veel voorkomende hpu-klachten (darmklachten, depressie, vermoeidheid, onverklaarbare hoofdpijn, bekkeninstabiliteit, suikerallergie, gewrichtsklachten).

Kan iemand (wellicht een van de therapeuten) mij vertellen of al deze klachten met HPU te maken hebben en of ik wellicht op een te hoge dosering zit? Ik vind het zo vreemd dat ik in 1 week wel resultaat boek met een vit.B complex van de Etos en dat Depyrrol vooralsnog niets doet (ook al is 1 week natuurlijk wel heel kort). Wat moet ik hieraan doen?

Alvast bedankt!
Roos-ann

suusje426
Bekende op het forum
Berichten: 11
Lid geworden op: Ma Mei 21, 2007 1:27 pm

Niet te geloven

Berichtdoor suusje426 » Di Mei 22, 2007 1:06 am

Hallo Roos,

Ik lees jou verhaal, en echt, ik herken zoveel dingen die jij ook hebt. Ik slaap ook zo vreselijk slecht op het moment, en werk niet, doordat ik altijd vermoeid en deprie ben, ook heel snel geirriteerd, je weet op het laatst niet meer waar je het moet zoeken, ik zit ook te wachten op een goed advies van een van de therapeuten.
Ik heb ook hpu,ik ben 33 jaar en het wil maar niet opschieten met mijn behandeling. Ik gebruik nu Zink,mangaan,Chroom, en sinds vorige week Co-enzyme B-complex een actieve multi van Country Life op advies van Dr. Kamsteeg, maar sinds ik dit nu om de dag gebruik voel ik me nog vermoeider,depressiever, en slapper dan ik al was, ook het slapen gaat heel slecht, de afgelopen nachten amper geslapen. Iemand hier ook ervaring mee?of een tip?Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en ben het allemaal zo vreselijk zat, het lijkt wel of niks helpt.
Ik wens jou ook heel veel sterke en gezondheid toe..
Groetjes Suus..


Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron