msm als aanvulling op p-5-p in behandeling rabbitfriend

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
angelmagic
Bekende op het forum

B6 en P5P

Berichtdoor angelmagic » Za Okt 13, 2007 6:44 pm

Hallo allemaal,

ik heb zelf geen directe HPU, werd wel in eerste instantie de diagnose gesteld gekregen en ervoor behandeld, voordat ze er achter kwamen dat ik primair toch een bindweefselaandoening had: HMS...
(ook regulier nog "onbehandelbaar" en "leer er maar mee leven") Omdat ik dit dus niet wilde": ben ik zelf gaan studeren voor natuurgeneeskundig gezondheidstherapeute en zit nu net in mijn 3e jaar......

Wat HPU betreft heb ik verleden week van mijn leraar biofarmaco (en hij is graduaat in de biochemie en heeft 20 jaar in de farmaceutische industrie gewerkt en o.a. ook medicijnonderzoeken gedaan), was dat mensen met HPU levenslang een combinatie van B6 en P5P zouden moeten slikken... maar dat de behaalde resultaten er dan ook naar waren... misschien een hulp voor iemand?

angelmagic
Bekende op het forum

correctie B6 en p5p..

Berichtdoor angelmagic » Zo Okt 14, 2007 10:59 am

even een correctie bij bovenstaand: niet B6 maar combinaie zink en p5p!!

carla45
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor carla45 » Di Okt 16, 2007 9:10 am

Hoi Angel,

Ik denk dat het correct is wat je schreef: B6 bij HPU.
Mijn dochter van 15, is enorm opgeknapt van B6 afgewisseld met een tablet B50 en zink.
Daarvoor was ze, altijd , moe. ook veel last van oprispingen (gal), spierpijn, psychische klachten (snel kwaad).
Omdat ik zelf ook HPU klachten heb (die overgegaan zijn in fibromyalgie), ben ik bij haar maar met B6 begonnen.
Het werkt dus. Ook de gewone B6. de 5-p-5 lijkt vooralnog niet nodig.

Grpet
Carla

angelmagic
Bekende op het forum

Berichtdoor angelmagic » Di Okt 16, 2007 10:30 am

Hoi Carla,

B6 is nodig om ONDER invloed van zink P5P aan te maken, dus je hebt gelijk (en ik zat ook goed) maar ik had een stukje van de "formule" vergeten....

Het is dus goed mogelijk dat er een B6 tekort was en dat je nu door toevoeging van extra b6 en zink toch de "juiste"biochemische reactie krijgt!!

Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”