Alternatief voor depyrrol

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Yonna
Verslaafd aan het forum

Alternatief voor depyrrol

Berichtdoor Yonna » Ma Feb 09, 2004 8:34 am

Na bijna een jaar Depyrrol basis te hebben gebruikt ben ik op aanraden van mijn arts overgestapt op losse supplementen zink en P-5-P. Volgens hem krijg je genoeg mangaan uit je eten binnen, mits je het (candida)dieet basaal blijft volgen, dus dat hoef ik er niet bij te nemen. Misschien een tip voor de mensen die langer dan 9 maanden Depyrrol hebben genomen (het KEAC zegt dat je na 9 maanden een onderhoudsdosis kunt gaan nemen), want de prettige bijkomstigheid is dat losse supplementen nog goedkoper zijn ook!
Yonna.
"Those who bring sunshine into the lives of others cannot keep it from themselves."

Cindy (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cindy (therapeut) » Vr Feb 13, 2004 9:00 am

Hallo Yonna

Goed dat je deze informatie hier plaatst.
Zou jij je ervaring met Depyrrol hier eens willen beschrijven? En hoe jou behandeling is verlopen in de afgelopen maanden.
Welke vooruitgang heb je gemerkt , ben je opgeknapt na het gebruik van Depyrrol en/of heb je nog andere dingen toegepast.
Ben benieuwd naar jou ervaringen, dus als je zin en tijd hebt zou het leuk zijn om het hier te lezen.
Ik wens je veel succes verder!
Warme groet,

Cindy Korthouwer
Natuurgeneeskundig therapeut
cindy_korthouwer@hotmail.com

Yonna
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Yonna » Ma Feb 23, 2004 11:31 pm

Beste Cindy,
Eerlijk gezegd vind ik het moeilijk te beoordelen of Depyrrol effect heeft gehad. Ik had ook candida en veel van de klachten daarbij horen komen overeen met die van HPU. Sinds mijn behandeling gestart is ben ik ten eerste anders gaan eten, geen suiker, weinig koolhydraten en geen gewone zuivelprodukten enz. Alleen daarvan denk ik dat je je al beter gaat voelen. Daarnaast ben ik supplementen gaan nemen:per dag een multivitamine, 2000 mg vit.C, 200mcg chroom, een vit.E 400i.e. en 12 capsules Omega visolie van 500mg per stuk. Ik merkte dat ik minder last van depressieve buien had. Verder had ik erg veel last van pijnlijke knieen, iets dat blijkbaar bij HPU hoort. De pijn is minder frequent geworden maar is zeker niet verdwenen, helaas. Geen enkele arts heeft mij kunnen vertellen waar dit vandaan komt, dus daar ben ik niet veel mee opgeschoten. Als ik alleen HPU had gehad en alleen Depyrrol had geslikt was het effect daarvan misschien duidelijk geworden, nu kan ik er weinig over vertellen. Ik neem de vervanging voor Depyrrol (P5P en Zink) omdat ik nou eenmaal HPU heb, maar dat is dan ook alles...sorry!
Groetjes,
Yonna.
"Those who bring sunshine into the lives of others cannot keep it from themselves."

Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”