Behandeld worden voor HPU!!!

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
catherina
Nieuw in dit forum

Behandeld worden voor HPU!!!

Berichtdoor catherina » Ma Jan 26, 2004 6:00 pm

Hallo,
Nu ik weet dat ik HPU heb, zonder veel klachten, heb ik toch het advies opgevolgd van Dr. J. Kamsteeg en ben begonnen op 10 januari met Prohis,Glutathion en Glucobalance.
Ik heb geen Depyrrol voor geschreven gekregen. Ik denk omdat ik weinig klachten zoals vermoeidheid e.d. Bij de Hpu-screening was mijn Fructosamine te hoog en de histaminewaarde te laag, vandaar mijn allergieklachten.
Linda kreeg wel Depyroll voorgeschreven en is begonnen met Depyrrol Plus om de 2 dagen. Ze verdraagt het goed dus kan ze het direct elke dag gaan innemen en daarna de misschien de Depyrrol Basis. Nu nog afwachten of er verbetering komt. Zoniet dan kreeg ze het advies om onderzocht te worden op andere ziekten (Poryfie).
We zien wel hoe het loopt, het begin is in ieder geval gemaakt.
Groetjes Catherina en Linda

Cindy (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cindy (therapeut) » Wo Jan 28, 2004 6:05 pm

Hallo Lieve Catherina en Linda

Ik wens jullie beiden heel veel succes en sterkte. Ik ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat, dus zou het leuk vinden als jullie zo af en toe hier jullie ervaringen willen schrijven zodat we jullie kunnen blijven volgen in de weg naar gezondheid.
Want jullie ervaringen kunnen ook erg waardevol zijn voor anderen, maar uiteraard zijn jullie tot niks verplicht.
En mocht ik jullie nog ergens bij kunnen helpen, laat het me dan weten.
Warme groet,

Cindy Korthouwer
Natuurgeneeskundig therapeut
cindy_korthouwer@hotmail.com

Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”