Depyrrol Plus dat werkt fantastisch!!

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
linger
Nieuw in dit forum

Depyrrol Plus dat werkt fantastisch!!

Berichtdoor linger » Zo Jan 18, 2004 9:49 pm

Hai,

Ik heb de urinetest gedaan en heb HPU. Meteen nadat ik dit 'grote nieuws' :-? heb vernomen, ben ik begonnen met het slikken van Depyrrol Plus. Dat werkt fantastisch; eerst ging ik 2x per week naar de fysio en slikte ik 3 pijnstillers per dag, nu ben ik pijnvrij met uitzondering van stressperiodes. De fysio zie ik nog maar zelden. :D
Als ik last heb, dan nog is het met een paar dagen weer over.

Ik heb een keer per ongeluk Depyrrol Basis besteld en merkte meteen het verschil: de pijn kwam terug. Meteen D. Plus besteld en het ging weer over.

Mijn vraag: kun je iets toevoegen aan D. Basis zodat het gelijk wordt aan D. Plus? Anders blijf ik met een hele verpakking zitten... :(

Groetjes, Miriam
Laatst gewijzigd door linger op Ma Jan 19, 2004 10:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Cindy (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cindy (therapeut) » Ma Jan 19, 2004 10:01 am

Hallo Miriam

Wat geweldig Miriam, dat je zo'n goed resultaat hebt met Depyrrol Plus.
Als dit middelen jou klachten laat verdwijnen, blijf het dan nog even door gebruiken.
Afgezien van dat de hoeveelheden aan vitamine en mineralen verschillen tussen de Basis en Plus, bevat D. Plus extra Magnesium waardoor jij waarschijnlijk zo goed hierop reageert.
Ik zou in aanvang de basis nog even laten staan (hoe lang gebruik je de D.plus al Miriam?).
Het kan zijn dat doordat de hoeveelheden in de D. basis hoger liggen, dat dit de reden ook is waardoor je klachten in aanvang terug komen als je dit middel gaat gebruiken.
In aanvang zou ik dus de D. Basis nog even laten staan. Later kun je hierop overstappen en daarnaast dan nog extra Magnesium innemen als dit nog van toepassing is.

Als ik je verder nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik het graag van je.
Warme groet,

Cindy Korthouwer
Natuurgeneeskundig therapeut
cindy_korthouwer@hotmail.com

Reza
Nieuw in dit forum

Berichtdoor Reza » Wo Jan 21, 2004 1:10 pm

Cindy, wat is eigenlijk het verschil tussen Depyrrol Basis en Plus?
Ik weet dat het met de hoeveelheden en magnesium te maken heeft, maar met welke klachten moet je het één en wanneer het ander slikken?

Cindy (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Cindy (therapeut) » Wo Jan 21, 2004 3:10 pm

Hallo Reza

Wanneer mensen in eerste instantie te heftig reageren op Depyrrol Basis wordt soms eerst Depyrrol Plus voorgeschreven omdat de hoeveelheden en verhoudingen in de onderlinge vitamine en mineralen iets anders zijn.
Daarnaast bevat D. Plus dus extra magnesium wat niet in D. Basis zit, en magnesium is nodig als mensen ook last hebben van veel stress gevoelens, spierkrampen en andere 'krampverschijnselen'.
Dus wanneer deze verschijnselen er zijn, dan wordt eerst gekozen voor D. Plus.
Warme groet,

Cindy Korthouwer

Natuurgeneeskundig therapeut

cindy_korthouwer@hotmail.com

Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”