toch geen hpu, althans de supplementen doen niks voor mij

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
AnneM
Ervaren met het forum

toch geen hpu, althans de supplementen doen niks voor mij

Berichtdoor AnneM » Za Aug 04, 2012 10:45 pm

Zo, ik wil toch nog weer een keer een berichtje posten. De weg van HPU is voor mij geen goede weg gebleken. Van de Depyrrol werd ik alleen maar beroerder. De losse supplementen lijken ook helemaal niks te doen. Het enige waardoor ik me weer wat fitter voelde was Vitamine D.
De diverse adviezen voor supplementen leken soms wel wat te helpen, zoals Cytozyme AD voor de bijnieren, maar dat leek de laatste tijd ook niks meer te doen. Ik werd weer wakker 's nachts, moest eruit om te plassen en de ontlasting werd weer minder stevig en donker.
Ook leek ik de laatste tijd eerder gevoeliger voor van alles en nog wat te worden dan dat er iets verbeterde. En de zink droogt me uit lijkt het wel, ook al neem ik daar maar een half tabletje van.
Andere supplementen waren ronduit slecht voor mij, zoals D-ribose voor de spiermoeheid. Dat versterkte de hypoglycemie verschijnselen, ik kreeg er 's nacht opvliegers van en het versterkte de moeheid eerder dan dat het verbeterde.
Het oorsuizen leek ook wel weer erger te worden en ik vond het de hoogste tijd worden voor een andere weg. In 7 maanden had ik toch wel enige resultaten moeten merken!

Ik heb mijzelf (en de supplementen) afgelopen week door een goede natuurtherapeut door laten meten en alleen de vit D en magnesium doen wat voor me. De andere dingen, P5P, zink, cytozyme etc, jammer van het geld zullen we maar zeggen. Mijn energie zit op 40 (vd 100), enkele organen op 60, te weinig dus, en de adrenaline op 130, teveel dus. Ik heb wat (o.a. voedings)adviezen gekregen en binnenkort gaat ie me nog weer wat meten en dan behandelen. Als ik me na een keer of 3, 4 niet beter voel stoppen we, want dan is dit ook niet de goede weg.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hier wel vertrouwen in heb.
Ik vind het wel jammer, ik dacht dat ik met HPU wist wat er aan de hand was en wat ik er aan kon doen, maar dat blijkt dus (voor mij althans) niet zo te zijn. Ik ben nog wel eens benieuwd of er nog nadere onderzoeksresultaten komen, of er nog wat differentiatie in de diagnoses komt.
Ik ga dit forum verlaten. Misschien kijk ik nog eens of er überhaupt nog iemand wat meldt.

Ik wens iedereen veel succes met het (terug)vinden van gezondheid!

AnneM
Ervaren met het forum

verbetering!

Berichtdoor AnneM » Vr Okt 12, 2012 2:23 pm

Hoi,
Het weglaten van de voeding waar ik qua adrenaline-aanmaak op reageer, het bewegingsadvies en het om de 2 uur eten werpen hun vruchten af! Mijn energie is toegenomen, van prikkelende ledematen bij het opstaan heb ik zelden meer last en als ik me maar goed aan het eet-advies en veel drinken hou, dan vermindert het oorsuizen ook. Ik kan weer beter denken en heb 's nachts geen opvliegers meer.
Met de organen gaat het langzamerhand ook de goede kant op. Ik eet weer gluten, met mate dan wel, anders krijg ik buikpijn. Ik moet dat nog wel in de gaten houden, want ik heb nu wel weer wat vaker harde ontlasting en sla weer eens en dag over, wat ik eerder niet had. Ik moet nog wel oppassen met suiker, maar dat zal wel zo blijven.
Als het qua adrenaline goed is ga ik nog weer door laten meten in hoeverre ik nog voor de hpu iets zou moeten doen. Maar dat zien we later wel.
tot horens, groeten
Anne

Floggi
Bekende op het forum

Berichtdoor Floggi » Zo Okt 14, 2012 1:18 pm

Fijn dat je de oplossing hebt gevonden - gefeliciteerd!

AnneM
Ervaren met het forum

Berichtdoor AnneM » Vr Okt 19, 2012 12:32 pm

Dank je wel.

Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”