het gaat alleen maar slechter

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
AnneM
Ervaren met het forum

het gaat alleen maar slechter

Berichtdoor AnneM » Ma Mar 19, 2012 10:20 am

Week 11 was beroerd.
Ik had dus maandag een goede dag en waarschijnlijk wat teveel gedaan. Dinsdag was slecht en woensdag ging wel weer aardig. Donderdag en vrijdag kwam er niks meer uit mijn handen. Hangerig, moe, het lijkt wel of ik nu op alles reageer. Buikpijn. Ik probeerde wat meer water te drinken om de ontgifting te helpen, maar het haalt nog weinig uit. Vrijdags was ik na het eten weer duizelig en 's avonds om half 10 leek het wel alsof ik dronken was, althans zo voelde het.
Zaterdagsmorgens voelde ik me nog slechter. Alles doet zeer, de hele week trouwens al, schouders, nek, rug benen, buik. Als ik tegen 6 uur wakker word voel ik een soort electrische golf in mijn hoofd, dat is geen oorsuizen meer. Mijn armen pulseren onderhuids lijkt het wel. Er is echt iets niet goed hoor. Ik ga met die vitamine B pillen stoppen, want ik denk dat die het probleem zijn.

Mysteryx
Bekende op het forum

Berichtdoor Mysteryx » Vr Mar 23, 2012 10:40 am

Bedoel je met op alles reageren, qua hoge buikpijn?
Ik heb dit namelijk zo erg... maar ik slik nu sinds deze week kukurma, en me buik is stukken rustiger!!
Ik had weken last van dagelijks buikpijn.. ik heb dan ook wel voedselallergieen.

Gluten. ei, melk. soja, rauwkorst, fruit, enz enz. Zijn er vast nog meer, maar mijn lichaam wisselt nog wel eens.

Gr.

AnneM
Ervaren met het forum

Berichtdoor AnneM » Vr Mar 23, 2012 12:52 pm

Ja, inderdaad, hoge buikpijn, vaak iets rechts van het midden, bijna tussen of net onder de ribben. Ik heb ook wel voedselallergiën, of eigenlijk meer intoleranties maar had daar eerder nooit veel last van. Ik ben anderhalf jaar terug met glutenvrij eten begonnen in de hoop dat mijn huid zou verbeteren. Maar helaas, geen verbetering en nu wel soms buikpijn.

AnneM
Ervaren met het forum

week 12

Berichtdoor AnneM » Vr Mar 23, 2012 12:58 pm

Ik ben inderdaad 3 dagen gestopt met de B-vitamines en het is net of mijn hoofd dan wel wat opklaart. Paar redelijke dagen. Woensdag ze toch maar weer genomen om verder te testen. Donderdagmorgen had ik toch weer dat pulserende gevoel onderhuids en dat kon ik me van de de dagen ervoor niet zo herinneren. Ook het oorsuizen heeft er volgens mij mee te maken, althans de hevigheid ervan.
Ik heb maar weer een adviesvraag gemaild aan Kamsteeg, want mijn huisarts heeft een studieweek.

Mysteryx
Bekende op het forum

Berichtdoor Mysteryx » Vr Mar 23, 2012 8:16 pm

Vervelend he die hoge buikpijn, bij mij was het ook dagelijks. Nu gelukkig alleen nog maar als ik iets eet waar ik echt allergisch voor ben.

Wat bedoel je met huidklachten? Lastig he als je een streng dieet volgt, en alsnog buikpijn hebt?

Gr

AnneM
Ervaren met het forum

Berichtdoor AnneM » Vr Mar 23, 2012 8:36 pm

Ach weet je, die buikpijn had ik vroeger maar zelden en nu ook niet zo heel vaak gelukkig, maar het hele gezoek naar een oplossing voor al die vage (of minder vage) klachten is gewoon frustrerend. Je vraagt je op een gegeven moment van alles af. Zou het toch aan de koffie liggen, of omdat ik afgelopen week chocolade gezoet met stevia heb geprobeerd, of moet ik minder kaas eten, of moet ik gewoon meer eten? Niet dat ik zo weinig eet, ik heb maat 40 dus ben ook niet bepaald te mager, maar toch.

Ik heb mn hele leven al een slechte huid, zowel mn gezicht als mn billen. En toen het begon met de hypoglycemie en candidiasis enzo zat ook een keer mn hele rug onder. Niet echt puistjes maar altijd vlekken, bultjes, jeukende plekken, daar krab ik dan toch aan (dom dom) en dan heb je weer een korst. Daar heb ik ook al van alles voor geprobeerd, maar niks helpt. Ik kan geen parfum meer achter mn oorlel smeren helaas, dan krijg ik gelijk bulten. Ik heb trouwens sowieso de laatste jaren vaker bultjes in mn hals ook en achter de kaaklijn naar de oren toe, zonder parfum :(.

Mysteryx
Bekende op het forum

Berichtdoor Mysteryx » Za Mar 24, 2012 9:14 pm

Wat naar, maakt je vaak ook onzeker he? Ik heb zelf rosacea in mijn gezicht.. word je ook niet bepaald vrolijk van.

Ik vind het heerlijk om mijn droge huid in te smeren met rosa mosquata. Dat werkt vaak ook goed bij exceem enz.
Misschien ook wat voor jou?

Succes ermee, en btw ik slik nu iets bij voor vermoeidheid chlorofyl heb gelezen dat het ook goed bij huidproblemen werkt.
Het reinigt je lever.

Groetjes.

AnneM
Ervaren met het forum

Berichtdoor AnneM » Zo Mar 25, 2012 1:47 pm

Ah, dank je voor de tips, dat zal ik ook eens gaan proberen.
en nu lekker in de zon
groetjes 8)

Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”