HPU, Begonnen met Zink vanwege psychische klachten en nu?

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Jannekep80
Nieuw in dit forum

HPU, Begonnen met Zink vanwege psychische klachten en nu?

Berichtdoor Jannekep80 » Do Dec 11, 2008 6:57 pm

Hoi,

Sinds vorige week donderdag ben ik begonnen met Zink-15 omdat depyrrol slikken voor mij nu nog psychisch te zwaar kan zijn.
Zink viel slecht, enorme angstaanvallen van gehad waardoor ik van gekkigheid niet wist waar ik het moest zoeken!! Ik wist echt niet wat me overkwam!
Mijn lichaam wilde maar niet stil zitten en de angst golven vlogen er doorheen!
Nu slik ik alweer een paar dagen de helft van deze capsules en dat gaat prima!
Omdat ik ook Hypoglycemie heb wil ik op aanraden van Gonny Chroom gaan slikken, 1 a 2 capsules per week opbouwen.
Heeft iemand ervaring met het slikken van Chroom?
Over twee weken ga ik langzaam beginnen met het opbouwen van mangaan en daarna vitamine B6.
Heeft iemand hier ook ervaring mee? dat het slikken van Depyrrol nog te heftig is en daarom losse supplementen?
Ook van Chroom kan je angstklachten krijgen als bijwerking is mij vertelt.
Maar het is natuurlijk ook zo dat er veel oud zeer naar boven komt en veel emoties loskomen nu ik bezig ben met de behandeling.
Dit hoort erbij lees ik regelmatig in andere verhalen van mensen met HPU.
Ik hoop echt dat ik me straks beter zal gaan voelen als ik een tijdje met de behandeling bezig ben.

Groetjes Janneke

Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”