Het begin is er!!

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
calimenero
Bekende op het forum

Het begin is er!!

Berichtdoor calimenero » Ma Dec 08, 2008 11:29 am

Even een korte update van de resultaten tot nu toe.

Nu een pposje met HPU basis bezig en met het dieet dat Gonny heeft voorgesteld (zo min mogelijk suikers).

Ik kan wel stellen dat het goed gaat!! De eerste twee dagen van het dieet waren wel moeilijk en voelde ik me de hele dag flauw, maar daarna, nergens meer last van (en is mijn lichaam van de suiker-verslaving af!!). Minder flauwtes voor het eten. De after-lunch en after dinner dipjes zijn een stuk minder geworden en soms heb ik die helemaal niet meer. Minder last van algehele moeheid.

Wel heb ik steeds op wisselende plekken, pijntjes. Dat is allemaal op plekker waar ik ooit 'iets' gehad heb. De laatste paar dagen ook een flinke verkoudheid. Maar ja ik was voreger dan ook altijd verkouden....

Gisteren nog wel even een emotioneel moment gehad, en ineens moet huilen, maar dat was te verklaren door twee zeer gebroken nachten (kinderen die niet/moeilijk sliepen).

Ik voel me over het algemeen een stuk rustiger, minder gejaagd, slaap beter en kan langer wakker zijn, zonder me echt moe te worden. Na een dag werken heb ik nog energie en is mijn humeur ook gewoon goed!!

Kortom, de eerste resultaten zijn veel belovend. Als het zo doorgaat, bast ik binnenkort weer van de energie die ik in geen 25 jaar meer gekend heb!! Ik kijk daar wel naar uit hoor!! Ik hoop dat de mist permanent gaat verdwijnen en niet zoals nu slechts even een paar momenten om dan vervolgens toch weer terug te keren......
tel wat je hebt, niet wat je mist

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Ma Dec 08, 2008 11:47 am

Hallo Calimero,

Fijn dat de eerste ervaringen zo veelbelovend zijn.
Dat je even wat klachtjes krijgt zie ik vaker. Een mogelijke reden is dat je lichaam de kans krijgt te ontgiften. Neem een goede multi of wat extra ervan zodat je lichaam kan gebruiken wat het nodig heeft.

calimenero
Bekende op het forum

Berichtdoor calimenero » Ma Dec 08, 2008 1:27 pm

Hai Gonny,

Inmiddels heb ik de koper- ijzer en jodium vrije multi van Bio vitaal in huis en slik die sinds vrijdag. Dat zou dus moeten gaan helpen. Is misschien wat extra vitamine C ook een idee?

Groeten Ingeborg

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Di Dec 09, 2008 1:32 pm

Extra vit C kan geen kwaad. Je kunt het proberen.

calimenero
Bekende op het forum

Amalgaam er uit

Berichtdoor calimenero » Vr Dec 12, 2008 1:18 pm

De eerste vullingen zijn er uit! In januari/februari gaat de rest er uit. Ik hoop dat het effect gaat hebben en ik me weer de oude ga voelen. Wat me wel opviel is dat mijn kiezen niet aan het 'protesteren' waren, zoals ze dat wel deden na het vullen met ammalgaam. Dan had ik een paar dagen er na nog een enorm kloppend gevoel in de betreffende kies. Nu was dat na een dag al over!!

Zijn er nog tips om mijn lichaam te helpen het kwik snel af te voeren, of ben ik daar al mee bezig?

Ik ben trouwens sinds gisteren begonnen met kefir voor een gezonde darmflora. Erg lekker spul!!

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Zo Dec 14, 2008 1:10 pm

Extra selenium is prima. bv selenomethionine van AOV (bij de Rooy info@nova-vitae.nl met 25 % korting). Dit is een van de weinige stoffen die kwik kan binden en afvoeren.

Zevenster
Bekende op het forum

Berichtdoor Zevenster » Wo Dec 17, 2008 5:02 pm

Klinkt goed ! Ik zit hier ondertussen ook in een tussen-stadium !

Ik heb psychisch erg veel doorgemaakt sinds de behandeling - nu 9 maanden - met de supplementen.... En ik begin nu te stabiliseren hoewel ik mij aan alle kanten nog goed in de gaten moet houden. Sinds het stoppen van suikers innemen ben ik niet agressief meer. Voor het eerst van mijn leven ben ik bezig om mijn toekomst in te richten hier.

Drie weken geleden is bij mij een verstandskies getrokken. Wat een verschil ! Deze kies drukte op mijn oogzenuw, gehoorzenuw en zette mijn hele kaak klem. Ik had altijd een stijve nek rechts. En ik vond het allemaal maar normaal.... Nou, mooi niet dus ! Een verademing... waar ik nog steeds aan moet wennen. Typisch is ook dat de amalgaamvullingen die ik voel rommelen aan de rechterkant zitten, waar ook de verstandskies zat.

8 januari heb ik een kijkafspraak voor het verwijderen van mijn amalgaamvullingen omdat ik voel dat er bij mij 2 vullingen enorm lopen te etteren. Ik heb al wel geinformeerd en chlorofyl schijnt goed te zijn voor het afvoeren van de rotzooi van amalgaam.

In het begin was ik heel erg bezig met het op tijd innemen van de supplementen en voeding en dergelijke omdat ik fysiek zo verzwakt was. Ik merk nu dat het normaal is geintegreerd in mijn bestaan. Maar ontgiften is best wel heavy om te doen.

Groetjes,
7*

calimenero
Bekende op het forum

even weer een update

Berichtdoor calimenero » Za Dec 27, 2008 4:51 pm

na een paar weken zware verkoudheden en een boel malaise lijkt het hier weer in wat rustiger vaarwater te komen. Wat ik echter wel merk is dat mijn gezichtsvermogen achteruit holt. Ik heb in oktober mijn ogen laten opmeten en nieuwe glazen gekregen, maar het lijkt of die nu al niet meer voldoen, ik zie in de verte weer wazig!!

Verder heb ik veel last van die ene kies die pas is aangepakt vanwege de amalgaam.......zou dat door de selenium kunnen komen?

Ook mijn stoelgang is niet echt helemaal op orde. Wissenlend van heel moeizaam tot aan een stuk naar de wc blijven lopen.

Ik drink meer dan 2 liter op een dag en eet veel vezels.
Wat zou ik kunnen doen?

calimenero
Bekende op het forum

Berichtdoor calimenero » Ma Jan 05, 2009 12:33 pm

Dank je 7* voor je bemoedigende woorden. Fijn dat het zo'n stuk beter met je gaat. Ik merk wel dat de weg naar het herstel een soort van achtbaan is. Het ene moment voel je je top en denk je er te zijn, terwijl het andere moment je weer door een enorm diep dal gaat...gepaard met de teleurstelling dat je kennenlijk nog niet bij het uiteindelijke resultaat bent aangekomen........

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Re: even weer een update

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Zo Jan 11, 2009 11:03 pm

calimenero schreef:Verder heb ik veel last van die ene kies die pas is aangepakt vanwege de amalgaam.......zou dat door de selenium kunnen komen?
Selenium kan zeker geen klachten aan de kiezen geven.

calimenero schreef:Ook mijn stoelgang is niet echt helemaal op orde. Wissenlend van heel moeizaam tot aan een stuk naar de wc blijven lopen.
Er gebeurt nog veel in je lichaam. Wacht het even af.

Zevenster
Bekende op het forum

Berichtdoor Zevenster » Ma Jan 12, 2009 10:38 am

Het is een heel lange weg. Wel merk ik nu na 9 maanden orthomoleculaire therapie dat ik door heel veel fysieke pijnen heen ben gegaan maar nu steeds rustiger wordt. Psychisch blijf ik het moeilijk hebben door onverwerkte dingen nog. Tis enorm oppassen nog altijd met mij emoties. Gelukkig trekt mijn vriend mij wat in balans telkens.

Wat ik wel ontdekt heb is dat al mijn emotionele problemen nu goed toegankelijk zijn dankzij het feit dat mijn lichaam nu geneest omdat ik toegang heb tot het lichaamsbewustzijn.. Maar ik moet geregeld nog healingssessies doen om het kwijt te raken. Op stressdagen moet ik nog altijd 6 magnesiumtabletten nemen. Op normale dagen 3....

Vorige week kon ik op stel en sprong bij de kaakchirurg terecht. Ik voelde gewoon dt het niet goed zat bij mijn gebit. Ik had geen pijn, maar merkte donders goed dat een kies maar bleef 'rommelen' in mijn kaak. Ik was bang dat de tandarts mij een zeikerd zou vinden maar op een foto bleek een wortelpunt goed ontstoken te zijn. En omdat mijn gebit altijd problemen geeft heeft de tandarts gezegd: er uit met dat ding. Je kunt zo ziek zijn van verborgen ontstekingen. Het is nu drie dagen geleden en ik heb het gevoel dat de rechterkant van mijn lichaam nu meer herstelt en alsof er eindelijk, eindelijk een meridiaan vrij aan het komen is die altijd blokte. Het is even afwachten, want het zal wel een week of twee duren voordat deze wond helemaal is genezen. Maar het biedt weer hoop.

Laag voor laag afpellen dat is HPU zekers...

Groetjes

calimenero
Bekende op het forum

Het gaat goed

Berichtdoor calimenero » Ma Jul 20, 2009 11:45 am

Inmiddels zijn we weer een heel aantal maanden verder. En het gaat goed. Ook met het afvallen gaat het prima. Ik heb verschillende pogingen gedaan met koolhydraten enz. alleen daar viel ik niet van af. In mei ben ik aan de slag gegaan met Sonja Bakker en het gaat super!! Ik voel me een stuk beter en ben sindsdien 9 kilo afgevallen!! Ik weet niet hoeveel cm, maar in plaats van maat 42-44 kan ik nu maat 36-38 aan (zonder enig probleem)!

Ik ben dus heel erg blij. Met het energie niveau zit het ook goed. Al blijven er wel wat mindere dagen, maar dat lijkt me normaal.

Ik vraag me wel af hoe lang ik de HPU moet blijven slikken? Ik slik er nu 2 per dag, kan ik die na een bepaalde periode gaan afbouwen?

Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”