Mijn weblog

Plaats hier de resultaten die je met de HPU behandeling boekt. Vertel hoe het vroeger was, wat je er aan hebt gedaan en hoe het nu is. Resultaten zijn belangrijk voor anderen, het geeft ze de moed om ook te beginnen en door te gaan.
Zevenster
Bekende op het forum

Mijn weblog

Berichtdoor Zevenster » Wo Mar 19, 2008 1:18 pm

Dit is het adres van mijn weblog waar ik een dagboek bij houdt van mijn resultaten en ervaringen van de behandeling van HPU, Candida, versnelde schildklierwerking en hypoglycemie.

http://zevenster.web-log.nl/mijn_weblog/

Zevenster
Bekende op het forum

Berichtdoor Zevenster » Zo Jul 13, 2008 11:00 am

Weblog heb ik maar uit de lucht gehaald. Geen zin meer om deze bij te houden. Wat ik wel even wil zeggen is dat de fysieke vooruitgang uitstekend is. Vooral de eerste twee en een halve maand was het met sprongen vooruit. Nu is het aan het stabiliseren. Alleen heb ik sinds een aantal weken ongelofelijk veel slijm achter in mijn keel. Psychisch en emotioneel gaat het nog niet bepaald lekker. Nu mijn lijf eindelijk wat tot bedaren komt kom ik toe aan allemaal onderdrukte emoties die ik nooit goed heb kunnen verwerken. Dat is niet bepaald een pretje te noemen. :o :o :o

Tis dus niet alleen een fysiek proces, maar ook een zeer intens psychisch proces.

Zevenster

Zevenster
Bekende op het forum

Berichtdoor Zevenster » Za Sep 27, 2008 6:51 pm

Een kleine up-date van mij.

Na een half jaar orthomoleculaire therapie waarbij HPU een belangrijk onderdeel vormt om in balans te komen mag ik zeggen dat ik door zeer turbulente tijden heen ben gegaan en nog steeds ga.

Veel emoties, extreem veel emoties meegemaakt en nog meemaken die nooit verwerkt zijn. Maar heel gestaag komt er nu ook psychisch een balans. Mijn spieren krijgen kracht en ontwikkelen steeds meer kracht. Ik ben nog steeds vaak doodmoe maar luister veel beter naar mijn lichaam en sta emotioneel ook in een veel beter contact met mijn lichaam.

Tis geen makkelijke weg als je altijd zo veel hebt gemist van het leven en voor een deel dus ook derealisatie hebt meegemaakt door een extreem tekort aan essentiële vitamines. Maar ik klim er rustig aan nu wel steeds meer uit en ben steeds positiever aan het worden. Alsof de wereld steeds meer betekenis voor mij gaat krijgen en ik er steeds beter bij aanwezig ben en er aan kan en wil deelnemen nu.

Ik zou het fijn vinden als ik met meer mensen zou kunnen communiceren over, vooral het emotionele / psychische, proces waar je door heen gaat als je behandeld wordt voor HPU.

Jammer dat het nog steeds niet regulier erkend is.

Zevenster

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Di Sep 30, 2008 10:41 am

Hallo Zevenster,

Er komt wel heel veel los bij je. Sterkte en sukses met de verwerking er van.

Terug naar “Behandelingsresultaten HPU”