bekkeninstabiliteit misschien van HPU?

Je kan je, als je dat wilt, via dit HPU forum aan de anderen voorstellen. Vertel over je klachten, hoe je precies hebt ontdekt dat je HPU had en wat de gevolgen waren voor jezelf en je omgeving. Jouw ervaringen kunnen anderen helpen hoe ze HPU kunnen herkennen.
Jette
Nieuw in dit forum

bekkeninstabiliteit misschien van HPU?

Berichtdoor Jette » Zo Jul 03, 2011 3:47 pm

Hallo allemaal

ik heb al jaren last van bekkeninstabiliteit en last van de hormonen naar mijn zwangerschappen. Nu werd dacht iemand bij mij aan HPU, getest en ik blijk positief.
Nu is mijn vraag kan ik gewoon depyrrol gaan slikken of moet ik dan eerst naar een arts. Jammer dat het allemaal nog zo in de kinderschoenen staat volgens mijn huisarts!

Bamboe
Nieuw in dit forum

Berichtdoor Bamboe » Ma Jul 04, 2011 4:55 am

Persoonlijk zou ik dat niet doen. Ik wil eigenlijk eerst wat meer weten. Wat zijn precies mijn tekorten? Wie verdiend er aan die pillen? Wie verdiend er aan de tests? Wie verdiend er aan de ziekte? Er worden tenslotte steeds ziekten en medicijnen bedacht omdat er geld mee te verdienen is.

Ik heb een afspraak gemaakt met de arts in Apeldoorn die op de lijst staat en de enige arts was die bereikbaar is (de andere telefoonnummers zijn afgesloten) en het groepje echte artsen is zeer beperkt. Daar ga ik over een paar dagen naar toe en hoop op wat opheldering.

Sterkte en hopelijk hebben we over een jaar beide een heel positief verhaal te vertellen wat onze gezondheid betreft.

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Ma Jul 04, 2011 1:29 pm

Hallo Jette,

De stoffen in depyrrol zijn heel veilig in gebruik. Je zou het 'n paar maanden kunnen slikken om te kijken wat het doet.
Vaak merk je eerst dat je lekkerder in je vel zit, wat later kunnen ook lichamelijke klachten verbeteren.
Bouw het wel rustig op. Net zoals homeopatische middelen kan het in het begin wat klachten geven. Vaak niet meer dan wat stemmingswisselingen en onrustiger slapen.

Kantjil
Nieuw in dit forum

bekkeninstabiliteit

Berichtdoor Kantjil » Wo Jul 20, 2011 11:52 pm

Ik lees hier over bekkeninstabiliteit. Dacht altijd dat het van het misbruik kwam. Nu ik het forum doorlees...weet ik waar het wél vandaan komt. Krijg tweemaal in de week fysiotherapie..Mevrouw Borst heeft bedacht dat dit niet chronisch is. Moet nu een hele hoge premie betalen om maar fysio te krijgen. Per januari 2011 wil men de fysio aan gaan pakken. Zit in angst en beven want wat gebeurt er in januari. Krijg ik de therapie niet dan is lopen er nauwelijks bij. Iedere keer weer is mijn ene been langer dan de ander.Ook mijn kaak en nek zijn niet goed. Ben hyper lenig ondanks mijn leeftijd. De therapeut zegt vaak bij binnenkomst...daar hebben we circus renz weer. Ja...heb geturned in de ijstijd.

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - HPU”