is dit HPU ?

Je kan je, als je dat wilt, via dit HPU forum aan de anderen voorstellen. Vertel over je klachten, hoe je precies hebt ontdekt dat je HPU had en wat de gevolgen waren voor jezelf en je omgeving. Jouw ervaringen kunnen anderen helpen hoe ze HPU kunnen herkennen.
fietje
Bekende op het forum

is dit HPU ?

Berichtdoor fietje » Vr Mei 27, 2011 12:48 pm

ik ben 30 jaar en een paar jaar geleden heb ik klierkoorts gehad maar weet niet ongeveer wanneer . sedert mijn laatste zwangerschap bijna twee jaar geleden heb ik vele klachten. koude handen en voeten, paniekaanvallen,duizelig,allergische reacties,uitgeputte bijnieren,verzwakte lever,soms gelige huid,stemmingwisselingen,hormonale stoornissen ,verminderde haarvolume,nagelverandering ( witte puntjes en verticale strepen) . zou dit hpu kunnen zijn ? ik heb ook voor mijn laatste zwangerschap een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad ( 1 eileider verwijdert ) en momenteel ben ik nu 11 weken zwanger en ik heb dagen dat die klachten erger zijn . Kunnen jullie mij AUB een beetje raad geven :roll:

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Za Jun 11, 2011 8:50 pm

Hallo Fietje,

Vaak verminderen klachten tijdens een zwangerschap. Jammer dat het bij jou niet zo is. Ben je veel misselijk?
Tijdens een zwangerschap is het altijd lastiger middelen in te zetten.
Wat je wel kunt aanpakken is je voeding. Daar kan een deel van je problemen liggen.
Ben je een zoetekauw?

fietje
Bekende op het forum

Berichtdoor fietje » Ma Jun 20, 2011 10:13 pm

ik ben nu 14 weken zwanger en ben nog niet echt misselijk geweest en ja ik heb echt soms een enorme drang om zoetigheid en dan kan ik mij niet inhouden . ik ga nu maandag de urinetest uitvoeren

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Ma Jul 04, 2011 1:18 pm

Heb je al uitslag van de test?
Probeer zoveel mogelijk je tussendoortjes te nemen met noten, pure chocolade minimaal 70 %, stukje kaas oid.
Wanneer je steeds 'n koekje neemt oid blijft je zoetbehoefte terugkomen.

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - HPU”