Depyrrol en borstvoeding, wie weet raad?

Je kan je, als je dat wilt, via dit HPU forum aan de anderen voorstellen. Vertel over je klachten, hoe je precies hebt ontdekt dat je HPU had en wat de gevolgen waren voor jezelf en je omgeving. Jouw ervaringen kunnen anderen helpen hoe ze HPU kunnen herkennen.
jessieb
Nieuw in dit forum

Depyrrol en borstvoeding, wie weet raad?

Berichtdoor jessieb » Zo Apr 17, 2011 12:25 pm

Hallo,

ik gebruik sinds enkele weken depyrrol. 4,5 maanden geleden ben ik bevallen van mijn dochtertje en sindsdien geef ik haar borstvoeding. Bij mijn andere 2 kindjes had ik, zodra mijn hormoonlevels weer enigsins normaal werden altijd moeite met een goede melkproductie. Ik moest daardoor vaker voeden dan normaal. Ook bij mijn dochter is dit het geval.
Het blijkt dat mensen met HPU vaker moeite hebben om een goede melkproductie te krijgen of in stand te houden. Maar omdat mijn dochtertje erg allergisch is, wil ik koste wat het kost haar zeker tot 6 maanden exclusief borstvoeden.
Weet iemand, hoe ik mijn productie zou kunnen verhogen? Zou de depyrrol de ook invloed hebben op de productie?

Heel graag hoor ik jullie adviezen, zodat mijn dochter gewoon zonder klachten kan groeien!

Dank jullie wel!

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Ma Apr 18, 2011 7:34 pm

Hallo Jessie,

Ik heb je vraag verplaatst omdat het hier beter gelezen wordt.

Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag.
Het is ook niet te zeggen of depyrrol veilig is bij borstvoeding. Waarschijnlijk niet onveiliger dan een gemiddelde multi, maar zolang er geen onderzoek naar gedaan is kan ik er geen uitspraak over doen.

jessieb
Nieuw in dit forum

Berichtdoor jessieb » Ma Apr 18, 2011 8:17 pm

Hallo Gonny,

ik ben in overleg met dr Kamsteeg begonnen met depyrrol plus. Hij weet dat ik borstvoeding geef. Maar nu jij dat het niet zeker is of het veilig is.. wat moet ik nu?

Groetjes Jessie

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Zo Mei 01, 2011 6:22 pm

dr Kamsteeg heeft heel veel kennis op dit gebied. Je kunt je rustig aan zijn adviezen houden.

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - HPU”