Hoort dit bij hpu?

Je kan je, als je dat wilt, via dit HPU forum aan de anderen voorstellen. Vertel over je klachten, hoe je precies hebt ontdekt dat je HPU had en wat de gevolgen waren voor jezelf en je omgeving. Jouw ervaringen kunnen anderen helpen hoe ze HPU kunnen herkennen.
karin25
Bekende op het forum

Hoort dit bij hpu?

Berichtdoor karin25 » Wo Feb 09, 2011 9:04 pm

Hallo,

Een paar geleden is door urinetest hpu vastgesteld, ik ben depyrrol gaan slikken maar na 2 potten nog geen verbetering. Door bloedonderzoek ontdekt dat ik een enorme stapeling b6 in mn bloed had en ik moest stoppen met de depyrrol.Ik heb eigenlijk maandenlang helemaal geen klachten gehad en ik nam alleen b12. Nu sinds voor de kerst spierpjnen, gewrichtspijnen echt verschrikkelijk kan de trap niet opkomen en als ik mn haar kam verzuren mn spieren.
Weer vreselijke spiertrekkingen overal, steeds vastzittende gewrichten in nek, als ik loop lijkt t soms alsof ik dronken ben en ik voel steeds een soort stroom in mn lijf, alsof een mobieltje trilt heel eng en raar.
Er is bij mij wel vit. d tekort ontdekt maar dat vul ik aan en toch worden de klachten erger.
Ik ben ten einde raad en dacht ineens weer aan de toen vastgestelde hpu.
Herkend iemand mijn klachten en kan ik weer depyrrol gaan slikken? ik ben bang voor die hoge b6 in mn bloed.
Help alsjeblieft ik weet niet waarik t zoeken moet. o ja neem ook veel magnesiumcitraat hoopte dat dat zou helpen maar nee t wordt erger.
Karin

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Za Feb 26, 2011 9:11 pm

Hallo Karin,

Meestal zie je dat de b6 weer snel na het normale niveau gaat na stoppen van de b6. Is het later nog 'n keer opnieuw gemeten, toen je de klachten kreeg?
Het is onlogisch dat je klachten pas een tijdje nadat je gestopt bent begonnen zijn. Hoeveel tijd heeft daar tussen gezeten?
Ik verwacht eerder dat er iets bij gekomen is.
Heb je ook problemen met slapen en vermoeidheid?

karin25
Bekende op het forum

Berichtdoor karin25 » Vr Mar 11, 2011 10:32 am

Hoi Gonny,

Nee ik heb nog nooit llast van vermoeidheid gehad, ook niet met mn b12 tekort ofzo.
Nee de klachten zijn gewoon weer begonnen, niet door de b6. Maar daar moest ik na 2 potten deppyrol mee stoppen omdat t zo hoog was in bloed. b6 is nu 112, prima dus.rest ook alles oke behalve de d die was 24, nu 90 dus ook goed.
Ik heb giga spier en gewrichtspijnen, kan niet eens met de hond wandelen ofzo.
Ik weet niet of het zinvol is met deppyrol te beginnen aangezoien het toen niets deed. Ineens waren toen mn klachten weg en zijn half jaartje weg geweest. Ik slikte toen al 2 maanden niets meer,
Karin

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Wo Mar 30, 2011 11:55 am

Hoi Karin,

Ik had nog 'n vraag. Heb je ook last met slapen, vermoeidheid?
Advies over te gebruiken natuurlijke middelen mag ik je (van de wet) alleen op het gesloten forum geven. Meld je hier aan voor het behandelforum. http://hpu-forum.orthomoleculaire-genee ... 63f5c8a2e3
Vervolgens krijg je van mij toegang en kun je op het behandelforum nog 'n keer kort je vraag zetten.

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - HPU”