tijdelijk gestopt

Je kan je, als je dat wilt, via dit HPU forum aan de anderen voorstellen. Vertel over je klachten, hoe je precies hebt ontdekt dat je HPU had en wat de gevolgen waren voor jezelf en je omgeving. Jouw ervaringen kunnen anderen helpen hoe ze HPU kunnen herkennen.
hildevdburg
Nieuw in dit forum
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr Jul 23, 2010 6:33 pm

tijdelijk gestopt

Berichtdoor hildevdburg » Vr Jul 23, 2010 6:41 pm

Hallo,
Ik ben ongeveer een jaar geleden gediagnostiveerd met HPU. Ik kreeg toen Depyrrol. Dat sloeg goed aan, maar door vreselijke misselijkheid en andere maagproblemen moest ik er mee stoppen. Uiteindelijk bleek het toch niet door de Depyrrol te komen en werden de klachten door maagtabletten beter en ben ik weer begonnen aan de Depyrrol. Echter, ze slaan nu helemaal niet zo goed meer aan. Kent iemand dat?

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1327
Lid geworden op: Di Feb 28, 2006 12:21 am
Contact:

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Wo Jul 28, 2010 9:31 pm

Hallo Hilde,

Welke klachten heb je die eerst wel verbeterden en nu niet meer?

hildevdburg
Nieuw in dit forum
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr Jul 23, 2010 6:33 pm

Berichtdoor hildevdburg » Vr Jul 30, 2010 9:38 pm

Mijn gewrichten werden eerst beter. Nu doen ze weer vreselijk pijn. Zo erg dat ik vaak niet eens kan buigen. Ook de vermoeidheid zet weer op, maar dat kan ook komen door mn psychische klachten.

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1327
Lid geworden op: Di Feb 28, 2006 12:21 am
Contact:

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Vr Jul 30, 2010 11:41 pm

Psychische klachten kunnen ook in het plaatje passen of een andere (verwante) oorzaak hebben.
Wat zijn je voornaamste klachten en sinds wanneer heb je er last van?

hildevdburg
Nieuw in dit forum
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr Jul 23, 2010 6:33 pm

Berichtdoor hildevdburg » Ma Aug 02, 2010 9:50 pm

Mijn psychische klachten komen doordat ik PTSS heb. Daarnaast ben ik erg depressief, wat mijn psychiater wijdt aan de PTSS, maar wat wel wat beter leek te worden door de Depyrrol, maar ook dat effect is minder geworden nu ik een tijdje ben gestopt geweest.

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1327
Lid geworden op: Di Feb 28, 2006 12:21 am
Contact:

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Zo Aug 08, 2010 12:50 pm

Hallo Hilde,

Gebruik je nog andere middelen naast de depyrrol?
Bij hpu zie ik ook nog wel eens een B12-probleem en dat kan ook de klachten geven die je noemt, inclusief psychische klachten.

hildevdburg
Nieuw in dit forum
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr Jul 23, 2010 6:33 pm

Berichtdoor hildevdburg » Vr Aug 20, 2010 2:34 pm

Ik gebruik clomipramine, orap, lorazepam, topiramaat, thiamine, cetirizine en pantazoprol. Volgens mij was dat het.

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1327
Lid geworden op: Di Feb 28, 2006 12:21 am
Contact:

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Za Sep 11, 2010 6:15 pm

Hallo Hilde,

Dat is nogal wat. Het zijn middelen die de nodige bij-effecten kunnen hebben. Heb je baat bij deze middelen?
Hoe ziet je voeding er uit? Ben je een snoeper?

hildevdburg
Nieuw in dit forum
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr Jul 23, 2010 6:33 pm

Berichtdoor hildevdburg » Zo Nov 07, 2010 4:28 pm

Ja, ik denk het wel. Alhoewel ik wel langzamerhand aan het minderen ben met de medicijnen.
Ik ben alles behalve een snoeper. Sterker nog, ik word juist gestimuleerd om eens wel te gaan snoepen. En mn eetpatroon...ik eet eigenlijk alleen gezonde dinegn.

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1327
Lid geworden op: Di Feb 28, 2006 12:21 am
Contact:

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Vr Dec 03, 2010 10:47 pm

Sorry voor het late antwoord. Het is een tijdje erg druk geweest.
Hoelang heb je al klachten? Had je ook als kind al problemen of is dat later gekomen? Ik neem aan dat je ondergewicht hebt?

hildevdburg
Nieuw in dit forum
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr Jul 23, 2010 6:33 pm

Berichtdoor hildevdburg » Ma Jan 10, 2011 11:06 pm

Vroeger bepaalde dngen last. Last van polsgewrichten, heel lenig en darmproblemen, slaapproblemen, allergie.

Gewrichten werden steeds erger.

Heb een BMI van 19,9. Niet echt ondergewicht dus.

Gonny † (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1327
Lid geworden op: Di Feb 28, 2006 12:21 am
Contact:

Berichtdoor Gonny † (therapeut) » Wo Feb 09, 2011 7:27 pm

Hallo Hilde,

Je kunt het best beginnen met msm - een zwavelproduct.
|Dit geeft heel goede resultaten bij pijnklachten.

Advies over te gebruiken natuurlijke middelen mag ik je (van de wet) alleen op het gesloten forum geven. Meld je hier aan voor het behandelforum geneeskunde.eu/groupcp.php?g=9008&sid=10672f4347f13a456342ca63f5c8a2e3
Zodra je toegang hebt gekregen zet dan hier nog even kort je vraag in een ‘nieuw onderwerp’. http://hpu-forum.orthomoleculaire-genee ... m.php?f=37


Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - HPU”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron