Al vaak heb ik op dit forum gelezen... maar sinds een tijdje beheersen de klachten van hpu mij zo, dat ik me toch maar aangemeld heb.
In het kort zal ik proberen m'n verhaal te doen.
Ik ben een V van 27jr en weet sinds 1 jaar dat ik HPU heb. Mijn leven lang heb ik zeer uiteenlopende klachten. Dankzij mijn osteopaat heb ik ontdekt dat het HPU is wat mijn leven beheerst. Alle klachten wezen erop en na de 24uurs urinetest was het zeker.
In overleg ben ik uiteindelijk met diverse supplementen gestart:
Depyrrol, B3, B11, B12, chroom en OmegaVisolie caps.
Nu na zo'n 1,5 maand voel ik me lichamelijk wat sterker worden. (psychisch had ik nooit klachten). Ik krijg meer energie om dingen te ondernemen. Iets wat ik totaal niet ken.
Wat nog het meeste vraagtekens bij me oproept is mijn onregelmatige menstruatie. Ik menstrueer vanaf mijn 15e en er heeft nog nooit regelmaat ingezeten. De huisarts wuifde deze klacht weg en schreef de pil voor. Maar nu HPU bekend is, ben ik daar maar weer mee gestopt. Gevolg: een zeer matige menstruatie en dat maar eens in de ong. 7 a 8 weken. Zou dit tijd nodig hebben m.b.t. het nemen van de supplementen? Of is er nog een ander supplement wat ik hiervoor zou moeten innemen?
Groeten van Jowi