ik heb ook HPU

Je kan je, als je dat wilt, via dit HPU forum aan de anderen voorstellen. Vertel over je klachten, hoe je precies hebt ontdekt dat je HPU had en wat de gevolgen waren voor jezelf en je omgeving. Jouw ervaringen kunnen anderen helpen hoe ze HPU kunnen herkennen.
Carry
Nieuw in dit forum

ik heb ook HPU

Berichtdoor Carry » Di Jan 05, 2010 9:52 pm

Hallo allemaal,
Ik ben getest op HPU en kreeg een positieve uitslag (1,29). Mijn klachten zijn: bekkeninstabiliteit, vermoeidheid, hoofdpijn, ochtendmisselijkheid, opgezette buik. In overleg met een therapeute ga ik langzaam opbouwen met supplementen. Ook moet ik veel water drinken, 1,5 liter per dag.
Soms ben ik bibberig, maar ik merk dat als ik om de 2 uur een beetje eet, ik het voor kan zijn. De buikklachten worden gelukkig al minder en de ontlasting weer wat normaler. Ik hoop binnenkort te kunnen starten met Depyrol. Ik gebruik nu sinds kort zo min mogelijk suiker, ik ben benieuwd wat het gaat doen. Mijn hoofd zit nog vol vragen, ik heb het boek "HPU en dan..." besteld en hoop meer over HPU te weten te komen.
Ik vind het jammer dat HPU geen erkende ziekte is. Hierdoor twijfel je toch een beetje of het wel echt gaat werken. De tijd zal mij leren wat Depyrol voor mij kan betekenen.
Tips zijn welkom!!!
Sterkte allemaal, Carry :wink:

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - HPU”