Kennen jullie dit ook? maakt me bang

Je kan je, als je dat wilt, via dit HPU forum aan de anderen voorstellen. Vertel over je klachten, hoe je precies hebt ontdekt dat je HPU had en wat de gevolgen waren voor jezelf en je omgeving. Jouw ervaringen kunnen anderen helpen hoe ze HPU kunnen herkennen.
karin25
Bekende op het forum

Kennen jullie dit ook? maakt me bang

Berichtdoor karin25 » Wo Jul 08, 2009 5:09 pm

Hallo, 1,5 jaar geleden ben ik er na veel diagnoses oa. fibromyalgie, ed achter gekomen dat ik HPU heb.
Ik had toen heel veel spiertrillingen fasciculaties en pijnen in gewrichten.
Via t keac test gedaan en trouw depyrrol basis gaan slikken. In de loop vd tijd werd ik minder bang voor enge ziekten en volgens mij had ik wat minder klachten. Nu sinds een maand weer hele heftige fasciculaties en nu ook in mn tong alsof er stroom opstaat en je ziet t puntje vd tong dan ook echt opzij trekken, net als bij zon trillend ooglid wat iedereen wel s heeft. Ik heb ook weer spiertrekkingen overal, dijbenen amen kuiten en ontzettende krampen snachts.
Ik ben erg nonchalant geweest met slikken en juist weer een paar weken sinds ik die klachten kreeg mee bezig, ook extra magnesium.
Mijn vraag is herkent iemant die spiertrekkingen in de tong en het lichaam? Het lijken net visjes onder de huid en soms denk ik dat iemand op mn schouder tikt.zo voelt het. Help ik ben bang, wie weet hier meer over, kan dit bij HPU horen?
Liefs Karin

karin25
Bekende op het forum

Berichtdoor karin25 » Do Jul 09, 2009 11:06 am

Hallo ben ik de enige met deze klachten? Ik ben zo bang wat moet ik doen??Dokter zegt is allemaal stress, maar kan het hpu zijn?Help.wie heeft ook springende, trekkende, trillende spieren.

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Za Jul 11, 2009 9:23 pm

Hallo Karin de therapeut van het forum is tot 27/7 met vakantie

maar..................

HPU patienten moeten meestal hun hele leven extra suppletie gebruiken. Je kan er dus niet mee stoppen andersw komen klachten terug.

Ga naar de oude dosis depryrol en verhoog de dosis magnesium.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

karin25
Bekende op het forum

Berichtdoor karin25 » Di Jul 14, 2009 7:36 pm

Ja ben weer begonnen met depyrrol en magnesium ook, maar kent je dat verschijnsel fasciculaties in je spieren en tong? Hoort dit of kan dit horen bij HPU?

karin25
Bekende op het forum

spiertrekkingen in tong

Berichtdoor karin25 » Di Aug 25, 2009 5:23 pm

Hallo, is er niemand die dit herkend? Ik vind het zo eng allemaal.
groetjes karin

kvulden
Nieuw in dit forum

Ik herken dit wel

Berichtdoor kvulden » Vr Sep 04, 2009 1:39 pm

Hallo....

Ik kan je er niet zoveel over vertellen. Maar ik herken het in enige mate wel. Met de medicijnen is het bij mij over.

Kirsten

karin25
Bekende op het forum

Berichtdoor karin25 » Za Sep 05, 2009 9:00 pm

Hoi Kirsten,
Met welke medicijnen? En had jij dan ook fasciculaties en ook in je tong die spiertrkkingen? Hoelang slikte je wat?
groetjes Karin

Terug naar “Jouw verhaal en discussie forum - HPU”